Usługi
Gwarantujemy kompleksową obsługę informatyczną firmy.
Usługi sprzętowe – grupa działań zapewniających pełną obsługę sprzętu komputerowego w firmie
- Inwentaryzacja sprzętu komputerowego – ma na celu przeprowadzenie spisu sprzętu oraz jego konfiguracji wraz z określeniem stanu technicznego posiadanych urządzeń
- Przegląd i konserwacja sprzętu – usługa mająca na celu zapewnienie ciągłości w działaniu infrastruktury sprzętowej
- Standaryzacja sprzętu – przeprowadzenie konfiguracji sprzętowej według uzgodnionych z Klientem standardów – przeprowadzenie usługi umożliwi natychmiastowe zapewnienie sprzętu zastępczego w przypadku awarii
- Wymiana/modernizacja/utylizacja sprzętu – wymiana lub złomowanie sprzętu uszkodzonego, zużytego lub przestarzałego na podstawie protokołu
Usługi związane z oprogramowaniem – grupa działań zapewniających pełną obsługę oprogramowania zainstalowanego u klienta
- Inwentaryzacja oprogramowania – ma na celu przeprowadzenie analizy stanu posiadanego oprogramowania oraz licencji
- Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
Opieka serwisowa – doraźna pomoc lub świadczenie usług na podstawie umowy:
- naprawa sprzętu w ściśle określonym czasie, zapewnienie sprzętu zastępczego odpowiedniej klasy
- rozwiązanie problemów z oprogramowaniem oraz siecią
Usługi sieciowe – zaprojektowanie lub modernizacja istniejącej infrastruktury sieciowej:
- Sieci kablowe – zaprojektowanie/wykonanie/modernizacja infrastruktury kablowej firmy, pozwalającej rozplanować sieć transmisji danych
- Sieci bezprzewodowe – zaprojektowanie/wykonanie/modernizacja
- Zarządzanie infrastrukturą sieciową
Administracja infrastrukturą IT – utrzymanie w działaniu infrastruktury serwerowej we wskazanym przez klienta zakresie:
- administracja sieciowymi systemami operacyjnymi: Microsoft Windows Serwer 2000 / 2003 / 2008
- instalacja i konfiguracja sprzętu sieciowego (Cisco, Linksys, Checkpoint)
- obsługa systemów Microsoft Windows 2000 / XP / VISTA / 7 oraz innych produktów firmy Microsoft
- wdrożenia rozwiązań serwerowych
- monitoring i rozwiązywanie problemów
Usługi konsultacyjno-wdrożeniowe – analiza posiadanej infrastruktury i rozwiązań IT pod kątem optymalizacji działania firmy:
- przeprowadzenie szczegółowej analizy posiadanych zasobów informatycznych
- ustalenie celów i wymagań Klienta
- opracowanie koncepcji modernizacji, przedstawienie kosztorysu wraz wykazem korzyści
- wdrożenie nowych rozwiązań IT
- szkolenie użytkowników
- zapewnienie opieki serwisowej